SÄHKÖINEN MEDIA
Hyvin toteutettu sivusto auttaa markkinoinnissa ja esittelee palvelut sekä tuotteet selkeästi. Lisäksi se viestii oikealla tyylillä, laajuudella ja on osaltaan rakentamassa luotettavaa mielikuvaa yrityksestä.
Hyvän lopputuloksen saavuttamiseksi projektin läpivienti vaatii luovuuden lisäksi ostopolkuun perehtymistä, ymmärrystä sekä asioiden tekemistä fiksussa järjestyksessä. Yleensä joko lähdetään täysin puhtaalta pöydältä tai uudistetaan jo olemassa olevaa sivustoa.
Tilannekuva ja resurssit
Tilannekuva ja resurssit
Tilannekuva on yhteisymmärrys siitä, missä asiakkaamme on nyt, mitä hankkeessa tavoittelemme sekä millaiseen työpanokseen voimme varautua.
Taustatiedot ja kartoitukset
Hyvä käsitys asiakkaamme liiketoiminnasta, kilpailuedusta, arvoista, visiosta ja mielikuvista sekä toimialan käytännöistä ja kilpailijoiden tekemistä ratkaisuista auttaa luomaan pohjan tavoitteille..