MYYNNINEDISTÄMINEN
Teemme mielellämme mainoksia, mutta myyntiä voi edistää monella muullakin tavalla. Tarvitsemme jonkin verran yhteistä aikaa, valitaksemme ja ehdottaaksemme myynninedistämiskeinoista asiakkaallemme hyödyllisimmät.
BOOSTER
Booster -ajatusmalli on tapamme vaiheistaa ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta, tavoitteet, suunnittelu ja varsinaiset toimenpiteet järkevästi ja loogisesti. Emme jää loputtomasti pyörittelemään selvityksiä, mutta vielä vaarallisempaa on ymmärtää jotain kokonaan väärin ja kaahata suoraan työn tiimellykseen.
BOOSTER
for business
Mistä löytyy paras myyntipotentiaali?
BOOSTER
for OBJECTIVES
Täsmälliset tavoitteet ohjaavat parhaiten.
BOOSTER
for organization
Millaisilla resursseilla myyntiä ja markkinointia teemme?
BOOSTER
for STRATEGY
Ensin muutama ajatus…
BOOSTER
for TACTICS
sitten teemme työt.
BOOSTER
for EXECUTION
Työn tulokset käyttöön.
BOOSTER
for redefine
Parhaat tekijät uskaltavat korjata virheensä.