BRÄNDI-ILME
Ilme, joka todella kuvittaa ja viestii kiinnostavasti yrityksen tai tuotteen ydinajatusta, myy ja se muistetaan. Kokemuksesta tiedämme, että sellaisen luomiseen kannattaa panostaa ajatus tai kaksi, vaikka tehokkaita olemmekin.
- Logo ja liikemerkki
- Typografia
- Graafiset elementit
- Kuvamaailma
- Graafinen ohjeisto
- Paperisto
Projektin läpivienti vaatii luovuuden lisäksi perehtymistä, ymmärrystä ja asioiden tekemistä fiksussa järjestyksessä.
1. TILANNEKUVA JA RESURSSIT
2. TAUSTATIEDOT JA KARTOITUKSET
Hyvä käsitys asiakkaamme liiketoiminnasta, kilpailuedusta, arvoista, visiosta ja mielikuvista sekä toimialan käytännöistä ja kilpailijoiden tekemistä ratkaisuista auttaa luomaan pohjan tavoitteille.
3. TAVOITTEET, ASEMOINTI JA BRIEFFAUS
Määrittelemällä keskeiset tavoitteet, painotukset, aikataulut ja muut mahdolliset reunaehdot, saamme projektille tehokkaat lähtökohdat ja ohjaamme hankkeen nopeasti oikeaan suuntaan.
4. Suunnittelu
Toimivan ja edukseen erottuvan brändi-ilmeen elementit, tyyli ja värit vastaavat asiakkaan toimeksiantoon ja tavoitteisiin.
5. TESTAUS JA HYVÄKSYNTÄ
Käymme yhdessä läpi työmme tulokset ja tarvittaessa testaamme ilmeen sovittavalla tavalla. Mahdollisten muutosten ja korjausten jälkeen asiakas hyväksyy suunnitelmat.
6. TOTEUTUS
Huomioimme käyttötarpeet ja viimeistelemme aineistot. Toteutamme tarvittavat pohjat eri ohjelmistoihin sekä koostamme graafisen ohjeiston jatkokäyttöä varten.