BRÄNDI-ILME

Ilme, joka todella kuvittaa ja viestii kiinnostavasti yrityksen tai tuotteen ydinajatusta, myy ja se muistetaan. Kokemuksesta tiedämme, että sellaisen luomiseen kannattaa panostaa ajatus tai kaksi, vaikka tehokkaita olemmekin.

  • Logo ja liikemerkki
  • Typografia
  • Graafiset elementit
  • Kuvamaailma
  • Graafinen ohjeisto
  • Paperisto

Projektin läpivienti vaatii luovuuden lisäksi perehtymistä, ymmärrystä ja asioiden tekemistä fiksussa järjestyksessä.

1. TILAN­NE­KUVA JA RE­SURS­SIT

Tilannekuva on yhteis­ymmärrys siitä, missä asiak­kaamme on nyt, mitä hankkeessa tavoit­telemme sekä millaiseen inves­tointiin ja työ­panokseen voim­me varautua

2. TAUS­TATIE­DOT JA KAR­TOI­TUK­SET

Hyvä käsitys asiak­kaamme liike­toiminnasta, kilpailu­edusta, arvoista, visios­ta ja mieli­kuvista sekä toimi­alan käytän­nöistä ja kilpaili­joiden teke­mistä ratkai­suista auttaa luomaan pohjan tavoit­teille.

3. TA­VOIT­TEET, ASE­­MOINTI JA BRIEF­FAUS

Määrittele­mällä keskeiset tavoit­teet, paino­tukset, aika­taulut ja muut mahdol­liset reuna­ehdot, saam­me projektille tehok­kaat lähtö­kohdat ja ohjaam­me hankkeen nopeasti oikeaan suun­taan.

4. Suunnittelu

Toimivan ja edukseen erottuvan brändi-ilmeen ele­mentit, tyyli ja värit vastaavat asiak­kaan toimeksi­antoon ja tavoit­teisiin.

5. TES­TAUS JA HYVÄK­SYN­TÄ

Käymme yhdes­sä läpi työmme tulok­set ja tarvit­taessa testaam­me ilmeen sovit­tavalla tavalla. Mahdol­listen muutos­ten ja korjaus­ten jälkeen asiakas hyväk­syy suunni­telmat.

6. TOTEUTUS

Huomioimme käyttö­tarpeet ja viimeis­telemme aineistot. Toteu­tamme tarvit­tavat pohjat eri ohjelmis­toihin sekä koostam­me graafisen ohjeiston jatko­käyttöä varten.

7. SEU­RAN­TA JA ANA­LYY­SIT

Seuraam­me kuinka uusi brändi-ilme otetaan vas­taan ja toimii. Teemme palaut­teen pohjalta sovit­tavia korjauk­sia ja aineis­tojen täyden­nyksiä. Toivomme, että jatkam­me yhteis­työtä ja voim­me kehittää myös brändi-ilmettä ajan kulues­sa ja toiminta­ympäristön muut­tuessa.